donderdag

Gehaakt, geplakt en gekregen

Even niets geschreven maar wel veel gedaan. Rond sinterklaas is het altijd weer even druk, op het laatst nog cadeautjes kopen, surprise maken enz, enz.
Ik moest iets voor mijn dochter maken en aangezien er niet veel tijd was werd het wat eenvoudig knip en plakwerk.
Een zak gevouwen en er een uil op gemaakt. Een erg eenvoudig idee maar eigenlijk ook leuk om cadeauzakjes mee te maken.


Zelf ben ik ook erg verwend, wel 3 haakboeken gekregen.
Gelukpoppetjes haken van Annemarie Arts, 100 bloemen en 300 haaktips en technieken. Kan voorlopig dus vooruit.


Toch nog wel kans gezien om even mijn haaknaald vast te houden. Al lang was ik opzoek naar een eenvoudig patroontje om kerstsokjes te haken. Had graag een adventskalender willen maken. Eindelijk dan toch gevonden op de site van Le monde du sucrette, snel met wat wol die ik nog had liggen eentje geprobeerd en zie hier onder het resultaat, de hak moet de volgende keer 1 toer minder. Projectje voor volgend jaar dus.


Tja en als je dan toch bezig bent dan is het basispatroon uit gelukpoppetjes ook toe te passen op een sneeuwpopje. Het hoedje van de bruidegom gebruikt, alleen voor de neus moet ik nog een oplossing vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten