donderdag

Terug van weg geweest

Dat is al weer een tijd geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst.
Maar ondertussen niet stil gezeten aan de hand van wat foto's is mijn verhaal wel te vertellen.

Allereerst natuurlijk onze vakantie. Extra vroeg dit jaar, meteen toen de kids vakantie kregen en dat was al op 29 juni. Voor de eerste keer op weg richting Corsica, het heeft even geduurd voordat we er waren (pech onderweg en wel 2 keer) maar na een bootreisje van 4,5 uur kwamen we aan op Corsica.


Eigenlijk maar een klein stukje van het eiland gezien maar we vonden het allemaal even prachtig we gaan zeker nog een keertje terug.

Op vakantie ook nog even een haaknaald ter hand gehad, in de Gifi ( een winkel waar je echt van alles kunt kopen) kwam ik stevige kleerhangers tegen. Al eerder had ik op Pinterest een leuk idee gezien en daarvoor waren deze kleerhangers zeer geschikt. De foto's zijn niet super maar heb nog geen nieuwe gemaakt. Nu opzoek naar randjes wat het waren 24 kleerhangers dus nog 22 te gaan.


Thuis verder met vakantie vieren, althans de kids en wij na werktijd genieten van het mooie weer.
De poes Lotje van de buren verzorgen en onze hond proberen op de foto te zetten.


En natuurlijk ook weer wat gehaakt, een cup cosy (met een knoop uit oma's knopendoos) en een baktus sjaal van een bolletje van de Wibra.
Van beide had ik wel een patroon op internet gezien maar toch zonder aan de slag gegaan.
Best aardig gelukt.
Verder zie je op Pinterest altijd weer leuke dingen, zo vond ik ook daar het idee voor het maken van een etagere, een wijnglas een glazenbordje en een bus verf van de Action en tada het resultaat zie je hieronder.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten