zaterdag

Petit fourtje 2

Even een klein stukje apart voor Petit fourtje 2 van Grietje. Helaas had ik geen groen katoen in huis dus heb hem deze keer alleen in acryl gemaakt. Maar het katoen is onderweg, bij Creamijn het een en ander besteld en ik hoop het vandaag al binnen te krijgen. Dus dan kan ik vanavond dubbel aan de slag om ook petit fourtje 3 te maken. Bij mijn dochter een kraal uit de kast getoverd, ik hoop dat er meer patroontjes volgen met kralen want we hebben er nog van allerlei in huis.





Ook nog even een foto van alle twee samen.





Verder zie je allerlei leuke creaties bij medehaaksters en zo kwam ik ook bij Valerie op haar site. Bij haar kun je meedoen aan een kerstswap, zo iets heb ik nog nooit gedaan maar het lijkt me heel leuk om mee te doen, dus me meteen maar opgegeven.


 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hij ziet er prachtig uit in acrylgaren, ik vind hem echt heel mooi geworden (alle twee trouwens;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik haak ze ook met acryl hoor!! en zelfs in dunne smyrna wol waar ik vroeger kussens mee knoopte ..
    de chocola heb ik daar mee gehaakt van eht 1e petit fourtje!

    BeantwoordenVerwijderen