zaterdag

Petit fourtje nummer 3

Eindelijk tijd om even een stukje te typen en mijn petit fourtjes te tonen. Petit fourtje mint heb ik ook gehaakt. Eén keer in acryl op naald nr. 3 en 1 keer met katoen met naald nr. 2.


Het wordt zo een gezellige verzameling bij elkaar. Heb gisteren nog laat een begin gemaakt aan het 4e petit fourtje . Ik blijf dit een superleuk initiatief vinden, ook omdat je allerlei leuke ideeën opdoet op andere sites als je daar de gehaakte petit fourtjes bekijkt.



Fijn weekend!



6 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi. Het is zo al een kleine verzameling.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh ze zijn wel heel netjes hoor!mooi!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    p.s;als je je woordvertificatie uitzet is het NOG leuker reageren voor je volgers!;-)Ik wist het eerst ook niet hoor,mocht je dat willen doen dan vind je op mijn blog rechts een roze button als je daar op klikt lees je hoe je dat kan doen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja is supperleuk he, ze zo overal gaan bekijken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn mooi gehaakt hoor! en een lust voor het oog!

    BeantwoordenVerwijderen