zondag

Aankondiging en crochet along

Dat was een leuke verrassing toen ik gisteren even op mijn blog keek, de 50 volgers gepasseerd.!
En dat is dus wel een cadeautje waard, gisterenavond snel begonnen met haken. Werd geinspireerd door een kroontje dat ik pinterest tegenkwam. En doordat we deze maand natuurlijk een bijzondere koninginnedag krijgen.

Alvast een preview omdat een en ander nog afgewerkt moet worden.


Dus hou mijn blog in de gaten, deze week volgt de give away.

En verder kunnen we weer gezellig met zijn allen gaan haken, Valerie organiseert een crochet along. 3x per week een bloemetje haken, samen worden deze bloemetjes een leuke slinger.


Als laatste natuurlijk een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers en een fijne zondag voor iedereen. En nu een dagje werken, de cijfers van vorig jaar moeten nog steeds klaar, de accountant staat volgende week op de stoep. 





2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd.
    Ik kom in ieder geval helemaal in de stemming van de kleuren. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,

    Zag dat je volger van mijn blog was geworden, bedankt!
    Wat heb jij ook een leuke blog zeg, heel gezellig.
    Dus meteen ook volger bij jou geworden.

    En ja, ik doe mee met de bloemetjes crochet along, zoo leuk!
    lieve groet, * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen