maandag

Terug van vakantie, leuk borduurpakketje

We zijn weer terug van vakantie, de school is weer begonnen, het normale ritme begint weer. Dus ook weer wat tijd om te bloggen. In de vakantie niet helemaal stil gezeten maar daar gaat mijn volgende blog over.

Zojuist even naar de action geweest om de laatste schoolspullen in te slaan. En naast de schoolspullen is bij ons het hobbyvak en wat zag ik daar dit leuke borduurpakketje. Vooral de borduurringen vond ik hartstikke leuk. Denk dat ik wel een ander patroontje ga zoeken, maar dat gaat vast goed komen.



2 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥ oooooh, die is gaaf! Ik ga morgen meteen even bij de Action gluren hoor! ! Want ik zie een uiltje ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welcome back
    ha ha ik zag het toevallig op FB dat ze dat hebben nu...bij zo een actionfan dame....enorm leuk en leuk geprijsd zag ik daar.....ik ben benieuwd....kun ook altijd nog een haaksel in maken gniffel

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen