donderdag

Gewonnen give-away.

En zo kreeg ik een mailtje van Annemarie van annemarieshaakblog dat ik 1 van de gelukkige was. Afgelopen zaterdag had ze een give away,  haar site bezoek ik altijd even op zaterdag omdat er dan altijd weer heel veel creatieve uitspattingen opstaan via haar Link your Stuff , zelf plaats ik daar ook wel eens wat. De give-away was een agenda van knottenwol.
En zo lag er een leuk pakketje toen ik gisteren thuis kwam.



Samen met de agenda ook nog wat patronen van Lana Grossa. Mutsen en dassen en een leuke folder met workshops. Jammer dat Delft niet in de buurt is anders had ik me vast ingeschreven.

Knottenwol dank je wel voor de mooie agenda, heb hem meteen al in gebruik genomen.
En Annemarie dank voor het organiseren van deze leuke give-away.



4 opmerkingen:

  1. feliessss met je gave agenda

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat een super leuk pakje!! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk he! ik was één van de andere gelukkigen die heeft gewonnen :-)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeau, zo'n agenda.
    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen