dinsdag

Waxinelichthouder

Al vaker heb ik iets proberen op de stijven, maar suikerwater is niet mijn favoriet, crackfree wordt niet heel stijf en wat hobbylijm vermengd met water is ook niet je van het. Toch nog maar eens verder gezocht en vond toen de houtlijm oplossing. En ja hoor dit is wat ik zocht. Allereerst het mandje uit mijn vorige bericht bewerkt. Dit ging prima, gebruike hiervoor ongeveer een deel houtlijm en 1 deel water.  En nu een waxinelichthouder gehaakt. Er is geen patroon van, gewoon begonnen en toen werd het dit. Haaksel om een plastic bus van koeken heen gespannen en netjes met een kwastje het haaksel ingesmeerd met de lijm. En zo is het geworden. Helaas is mij dunne garen op, ook alweer een restje. Binnenkort maar even naar de winkel want er zullen er nog wel meer volgen



Verder een knuffeldoekje uit mijn doos met haaksels gevist. We gingen bbq-en bij bekenden die net oma en opa zijn geworden. Beetje leuk ingepakt en het viel in de smaak.


En nu bezig met een ander kraamcadeautje, een babyjasje het schiet al op. Rugpand, twee mouwen en 1 voorpand zijn al af. Waarschijnlijk in het volgende berichtje het resultaat.

1 opmerking:

  1. Een origineel en prachtig waxinelichtje ...
    Het knuffeldoekje is zo lief en schattig ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen