vrijdag

Kerstballen


Mijn kerstswap is af, deze gaat morgen op de post en ik ben helemaal bij met mijn petit fourtjes en wat ga je dan doen? Kerstballen haken, heb de eerste twee af. Als je goed kijkt zie je dat de ene wat kleiner is. Foutje....., tja dat krijg je als je tegen twaalf uur 's avonds nog aan het haken bent, dan lees je het patroontje niet meer zo scherp. Maar ik vind het prima zo en laat het dan ook maar zo. Er zullen er nog wel meer volgen, deed leuke inspiratie op bij Knoff-je, kwam haar kerstballen op Pinterest tegen. Maar moet eerst nieuwe witte wol gaan kopen.


Verder een cadeautje voor mijn schoonmoeder gemaakt. We gaan bij mijn schoonouders eten en dan heb ik iets leuks om mee te nemen, we gaan tenslotte een beetje Sinterklaas vieren.
Het is een handdoekje voor in de keuken geworden, dit eenvoudige patroon kwam ik bij shabby art boutique tegen. Foto is niet zo goed gelukt, maar met dit grijze weer is het moeilijk binnen foto's maken.
 


2 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwww die is leuk die handdoek ♥♥ zowat zonde om te gebruiken

    en wat een mooie kerstballen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh spannend hoor, de Kerst swap!!
    Die van mij (voor jou) staat ook klaar in de gang, morgen breng ik hem weg.
    Fijn weekend en tot hoors.

    PS: Mooi die handdoek, idd erg zonde om te gebruiken ;-)
    En de Kesrtballen zijn geweldig leuk. Als je niet had gezegt dat die ene kleiner was had ik het niet gezien!
    Nou, Doei, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen