zondag

Petit fourtje 7

Die ging een stuk sneller, nummer 7 staat ook alweer te pronken op de etagère. De macaron fleurt de boel lekker op. Heb mezelf het wel makkelijk gemaakt, ik heb de delen met textiellijm aan elkaar geplakt. Ben benieuwd wat Grietje volgende week weer in petto heeft.







Verder wil ik graag alle (nieuwe) volgers welkom heten op mijn blog, hartstikke leuk dat jullie interesse hebben in mijn creaties. Inmiddels zit ik al op 25 volgers terwijl een week of 5 geleden de eerste zich aanmelde.

7 opmerkingen:

  1. Snel gemaakt! Hij is heel erg mooi!
    Op naar de 50 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefelies hoor met al 25 volgers gaat lekker zo ☺

    een slimme tip om ze op elkaar te lijmen het lijkt me nog een heel werk dit aan elkaar te naaien
    ziet er mooi uit

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou schaal ziet er ook al lekker vol uit. Ik heb hem ook gelijmt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt om volger te worden van mijn blog... je maakt heel leuke dingetjes hoor ;-)
    grtjs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, jij hebt al een hele schaal vol, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er lekker uit.... ik heb hem halfslachtig aan elkaar genaaid, ga mezelf toch eens textiellijm aanschaffen ;)

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen