maandag

Col en vingerloze handschoentjes

Afgelopen dagen in de weer geweest met mijn moeder. Ze moest toch nog geopereerd worden, afgelopen donderdag was het zo ver. Maar omdat ik verwachte wel enige tijd in het ziekenhuis
te moeten wachten, nog snel even wat wol bij de zeeman gekocht en een eenvoudig patroon op de Ravelry site gezocht.

Met wat schroeven en  staal in haar arm, mocht ik haar vrijdag ophalen in het ziekenhuis. Een lang weekend gelogeerd bij mijn moeder. En ondanks al het zorgen bleef er daar 's-avonds nog tijd over om te haken. Het patroon een beetje ingekort omdat het wel wat stijfjes werd en dit is het resultaat.



Omdat ik nog wat wol over had er ook nog een paar handschoenen bij gemaakt  geheel naar eigen fantasie. Wel dezelfde steek als bij de col gebruikt. Vandaag alles meteen in gebruik genomen.

Deze week de slinger van hartjes afmaken, dochter lief is volgende week jarig en dan heb ik iets nieuws om op te hangen.




2 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg, dat ziet er leuk uit.
    Die handschoentejs zijn handig, zo zonder vingers.
    Sterkte met je moeder, ik hoop dat het herstel een beetje snel gaat. Fijn dat je zo voor haar kan zorgen.
    Groetejs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop dat je moeder thuis weer aan het opknappen kan gaan

    wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg....en nu de slingers nog

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen