zaterdag

Bloemen haken


Van de week maar weer eens mijn doos met acryl garen opgeruimd. Van alle kleine beetjes netjes bolletjes gemaakt. En met deze bolletjes ga ik de bloempjes van Valerie haken. Weer een leuk initiatief waar volgens mij veel mensen aan mee doen. En ik dus ook. Al een paar bloempjes gehaakt. Het zijn kleine patroontjes die je even tussendoor kunt doen.



Verder deze week gezellig met Marlies een avondje zitten haken. Ze wordt over een paar maandjes 2x oma en wilde wat leuks voor haar kleinkinderen gaan haken en vroeg of ik haar daarbij op gang wilde helpen. Dus donderdagavond gezellig aan een muts begonnen. Een basis patroon op de site van Repeat crafter me gehaald. En toen ze weg ging was hij bijna af. Helaas vergeten een foto te maken. Maar de basis kleur was wit, waarop ze nu stippen in de kleuren rood, rose en paars gaat naaien en de vlechten aan de oorflappen zijn ook in deze kleuren. Een leuke muts rara ........... voor een kleindochter.

Als laatste wil ik jullie graag wijzen op de site van Spoonful of smiles, Suzan is nog niet zolang met bloggen begonnen. Het is een leuke site met DIY's. Ze heeft overigens een leuke give away lopen voor als ze 50 volgers heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten