vrijdag

Scoodie

Dank voor jullie reacties op mijn vraag, maar het "garenprobleem" heeft zich vanzelf opgelost.

Ben je opzoek naar garen voor een scoodie, loop je bij de Aldi boodschappen te doen en wat ligt daar, een pakket garen bestemd voor naalden nr 3. Ik vraag me af hoe je zo'n dik garen kunt breien met naalden 3, er zit namelijk een rondbreinaald nr 3 bij. Mij leek het meer geschikt voor haaknaald nr 10. Dus meegenomen en zie na nog geen 2 uur haken is de sjaal al een heel eind. Nu de muts er nog aanhaken. Geheel naar eigen inzicht een beetje passen en meten. Haak hem in halve stokjes allen in het achterste lusje zodat ik een soort ribbels krijg.

En wat ben ik daar blij mee, met de nieuwe ios7 kun je de foto's bewerken.  Snel een foto met de ipad gemaakt en hieronder al een preview van de sjaal.


Nu aan de poets het is mijn vrije dag en vanmiddag op kledingjacht samen met mijn zoon. Kleine kindjes worden groot, in zijn eerste jaar middelbare schoolt iets van 15 cm gegroeid, tja en dan past er niets meer van vorig jaar herfst. 13 jaar en 1.76 waar moet dat heen.
Fijne dag en nieuwe volgster, welkom op mijn blog!

1 opmerking: