dinsdag

Col met muts

Van sjaals en collen kun je er niet genoeg hebben. In de kast had ik nog een sjaal liggen gebreid van Bravo big. Nog nooit gedragen omdat ik hem op een of andere manier niet zo geweldig vond.
Dus maar uitgehaald en er een col met muts van gehaakt. Met haaknaald nummer 12 binnen twee uurtjes klaar. .Ik werd geïnspireerd door het volgende filmpje op Youtube, maar omdat dit een babymutsje is heb zelf met een beetje passen en meten er de volgende col van gemaakt. In plaats van vasten gebruikte ik halve stokjes welke ik alleen in de achterste lus haakte.
Al veel gedragen, is heerlijk warm. Bij gebrek aan een model, maar even de opmaakpop van mijn dochter uit de kast gehaald. Wordt deze ook weer eens gebruikt ;). Foto's maken is met dit grijze weer trouwens een hele klus.


 
Inmiddels alweer met een andere begonnen, ook een col met muts maar in een andere steek en een die je nog een keer extra kunt omslaan.

Verder van wat restjes garen theelichthouders omhaakt. Een paar oude glaasje opgedoken en er dit omheen gehaakt.




Het randje is geïnspireerd op dit theelichthoudertje, ik vind het alleen leuker om de rand niet naar beneden te klappen maar omhoog te laten staan.

En nu wachten op de post heb haakkatoen via marktplaats besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit, want het was wel erg goedkoop.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten