zaterdag

Pasen in zicht

Dat is al lang geleden dat ik iets op mijn blog plaatste. Niet dat ik stilgezeten heb. Maar nu even de tijd om wat te typen en te showen wat ik de laatste maand haakte.
Met pasen inzicht begon ik met een schaapje dat ik tegenkwam op Pinterest, bij harugurumi, na de pasen verhuisd hij naar mijn moeder die hem graag aan iemand cadeau wil doen. Gehaakt met wat restjes wol van de Z. Was in eerste instantie niet helemaal tevreden. Een schaap hoort wollig te zijn. Dus aan de slag met een staalborstel en "meneer" Schaap pluizig gemaakt. Verder blijf ik de gehaakte eieren leuk vinden op Pinterest vind je ze in alle kleuren en maten. Ik zelf vind de opengehaakte het leukste. Ik gebruikteideeën van Hilde van Draadenpapier en paste deze zelf een beetje aan. Een water ballonnetje zorgde, nadat ik ze had ingesmeerd met houtlijm, voor de juiste vorm.



En ook eens iets heel anders geprobeerd. Kwam op Facebook leuke theelichthouders tegen. Een grote en kleine gemaakt met gipsverband. Om een ballon "plak" je het gipsverband, wachten tot deze goed gedroogd zijn en klaar zijn ze.

O ja, bijna vergeten maar ook nog een forever friend beertje gehaakt, blijft leuk om te doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten