vrijdag

Allerlei haaksels

Eindelijk weer een berichtje. Langs niets gepost. Waarom? Ben aanzienlijk meer gaan werken van zo'n 16 uur per week naar bijna het dubbele en soms meer. Tja en dat is even wennen. En dan zijn er dingen die je even op de lange baan schuift zoals het hier iets posten. Wel altijd jullie blogjes blijven lezen want het blijft leuk om te zien hoe iedereen creatief bezig is.

Maar wel regelmatig de haaknaald ter hand genomen. Bij mij werkt niets beter ter ontspanning als de haaknaald ter hand nemen. 's Avonds even voor het slapen gaan.

Allereerst kreeg ik een grote koon met wit garen van een vriendin.
Ze heeft het huis van haar moeder opgeruimd nadat ze op hoge leeftijd is overleden. En daar kwam ze deze koon tegen. Het deed me denken aan de sprei die altijd over het logeerbed bij mijn oma lag. Daar kan ik voorlopig nog heel lang mee vooruit. En wit heeft altijd wel iets vind ik dus een collage gemaakt van wat gemaakte "spulletjes".




Van linksboven naar rechts onder
Waxinelichthoudertjes n.a.v. dit patroon van Drops
Windlichten, dit is een eigen gemaakt verzinsel, geen patroontje dus.
Onderzetters, dit patroontje vind je op meerdere plekken, maar in het Nederlands uit gewerkt vind je bij Karin.
Kroontjes, linker is een randje gevonden op Pintrest en deze rond gehaakt, de rechter nagehaakt van een plaatje kon er geen patroontje van vinden,
En als laatste de eend, dit patroontje komt van de facebook pagina, sorry kan zo gauw niet meer vinden welke. Inmiddels al het een en ander weggegeven als cadeautje.

Verder toch ook nog wel wat kleurrijks gehaakt hoor.

 
Op Facebook ben ik lid van de Lalylala love groep en hier vond ik het gratis patroontje voor dit leuke schaap, Mini Lupo. Gehaakt van een restje Z garen op naald 4 zodat hij niet zo mini meer is als eigenlijk de bedoeling is van het patroon. Na een paar kleintjes heb ik me toch ook maar aan een grote, originele gewaagd. Patroontje Bina gehaakt met garen van de A.
De paddenstoelen gehaakt aan de hand van een patroontje dat ik vond via Pintrest. Voor een beetje herfst gevoel in huis.
 
Zo een beetje laten zien waar ik de laatste maandjes mee bezig ben geweest. Ondertussen als weer wat ter hand maar dat in een later blogje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een bezige bij ben jij geweest ...
    Het is genieten van de handwerkjes ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige werkjes!!
    je paddenstoelentheekop is een waar kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen